Top
مجوعه لبه

آپارتمان مسکونی دولت

آپارتمان مسکونیِ شش طبقه ی دولت، شهریورِ سال 1399 به مجموعه ی لبه آمد و اکنون در دست طراحی می باشد.

توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است.توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است.توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمانلبه،ساختمان در حال نوشتن است. توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است.توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است.توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمانلبه،ساختمان در حال نوشتن است.توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است.توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است. توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است.توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است.

توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است.توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است.توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است. توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است.توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است.توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمانلبه،ساختمان در حال نوشتن است.توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است.توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است. توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است.توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است.

طراحی نما مدرن ساختمان

IncisivEdge

آپارتمان مسکونی دولت

اسناد پروژه شامل
پلان نما مقطع

مسکونی

آپارتمان مسکونی دولت دارای 12 واحد مسکونی می باشد.توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است.توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است.توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمانلبه،ساختمان در حال نوشتن است. توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است.توضیحات تکمیلی این پروژه توسط دپارتمان لبه،ساختمان در حال نوشتن است.