Top

خانه ی آقای کلنل

طراحی ویلای کلنل که در پلاک رو به رویی ویلای ” نوشاد، مرجان، شکلات و دیگران” واقع شده است، با تقاضای کارفرما برای طراحی ویلا به سبک کلاسیک آغاز شد .علیرغم تلاش های تیم طراحی در ارائه ی راهکاری مناسب برای پاسخگویی به نیاز های ایشان و پیشنهاداتی فارغ از استفاده از سبک رواج یافته ی کلاسیک ، طراحی ویلا بنا بر سلیقه و خواست کارفرما مطابق با این سبک صورت گرفت. دغدغه ی تیم معماری در روند طراحی پروژه ، در نظرگرفتن تمهیداتی برای تعدیل سبک کلاسیک وتوجه دقیق به تناسبات و طراحی اصولی ابزار ها و المان ها بود.برای مثال اختصاص دادن مساحت زیادی از جداره ساختمان به پنجره ها یکی از این تمهیدات در روند طراحی ویلا به شمار می آید.

سازه ی این پروژه از نوع سازه ی فولادی است که با تمام جزییات و اتصالات در نرم افزار رویت برای دقت بیشتر و هماهنگی کامل با تمام اجزا معماری مدلسازی شده است.

این پروژه در سال 1397 در دفتر سرور استودیو ، با طراحی معماری سید علیرضا عظیمی و زهره بیات، طراحی سازه امیرحسین قورچیان و مدیریت پروژه ی دکتر امیر حسین سرور طراحی و در فاز 2 پردیس اجرا شده است.

ما برای این پروژه خون دل ها خورده ایم

خانه ی آقای کلنل

اسناد پروژه شامل
پلان نما مقطع

مسکونی

طراحی ویلای کلنل در سه طبقه طراحی شد که به ترتیب طبقه ی همکف دربرگیرنده ی پارکینگ ، لابی ،استخر ، سالن ورزش، طبقه اول شامل آشپزخانه ،سالن اصلی ، اتاق نشیمن و اتاق خواب مهمان و در نهایت طبقه ی دوم اتاق های خواب و نشیمن اختصاصی را شامل می شود. طراحی این پروژه در فاز اول و دوم با تمام جزییات شامل طراحی فضاهای داخلی ویلا از جمله طراحی لابی،طراحی آشپزخانه ، طراحی اتاق نشیمن ، طراحی اتاق خواب مستر ، طراحی استخر و … و فضاهای خارجی شامل طراحی لندسکیپ، طراحی روف گاردن و طراحی تراس ها انجام شد.

طراحی نمای ویلای کلاسیک طراحی داخلی ویلای کلاسیک طراحی داخلی ویلا لوکس کلاسیک ویلا کلاسیک لوکس ویلا لاکچری کلاسیک