Top
بازسازی و طراحی هاستل

بازسازی و طراحی هاستل دریفت سن خوزه

طراحی هاستل

بازسازی و طراحی هاستل | سایت پروژه

متن زیر توسط معماران پروژه بازسازی و طراحی هاستل Self-Designed ارائه شده است. پروژه بازسازی و طراحی هاستل در مکزیک انجام شد. در سال 2012 یک آپارتمان 6 خوابه ی کهنه با مساحت 600 مترمربع واقع دریکی از گران ترین محله های تفریحی مکزیک به منظور تبدیل به هاستل و اقامتگاه تفریحی خریداری شده است.

“می توانید برای مشاوره و برآورد هزینه ها در حوزه ی بازسازی و طراحی ساختمان با مجموعه ی لبه تماس بگیرید.”

هدف کارفرما از بازسازی و طراحی هاستل

هدف کارفرما از بازسازی و طراحی هاستلی شاد و پر از حس زندگی و عاری از تزئینات و تجملات، دست یابی به محیطی ساده، زنده و اجتماعی برای پذیرایی از مسافران بود. طراحی اقامتگاهی برای سکونت موقت مسافرانی که دوستدار فرهنگ، تجربه و سفرند. بازسازی با سرمایه کمی انجام شد و آپارتمان 6 خوابه تبدیل به هتلی با 8 اتاق، آشپزخانه ی کارمندان هتل، بخش اداری، رختشوی خانه و کافه ای برای پذیرایی از مهمانان شد.

 “برای مشاهده ی پروژه ی بازسازی این مجموعه به “بازسازی دفتر اداری میرعماد  | طراحی داخلی دفتر اداری بهشتیمراجعه کنید.”

روند تغییرات در بازسازی و طراحی هاستل

در طراحی هاستل، ساختار اصلی ساختمان حفظ شد اما تمام پنجره های آلومینیومی، کاشی های سرامیک، چراغ ها، کمد و قفسه های چوبی، درها و تزئینات معماری را جداکردیم. در بازسازی هاستل، دیوار های پارتیشن به منظور تفکیک فضاها اضافه شد، تعداد و وسعت پنجره ها بیشتر شد و در های فولادی به صورت سفارشی برای هاستل ساخته شدند، کف طبقات، اتاق خواب ها، سینک ها و حیاط خلوت، بتن ریزی شد. سپس یک گودال آتش، بار و استخر اضافه شده و در ادامه یک ننوی بزرگ(تخت آویز)، گاری غذا فروشی و فضایی برای گردهمایی در حیاط هاستل قرار گرفت.

طراحی محوطه هاستل

از دیگر تغییراتی که در بازسازی و طراحی هاستل انجام شد، می توان به افزودن دستگاه تهویه هوا، حوضچه های آب سرد وگرم اشاره کرد. طراحی محوطه به سبک مینیمال است و شامل سنگ ریزه ها در کف سازی محوطه، آجر های دست ساز محلی و درختان نخل کهنسال میشود.

این روایت ترجمه ای از سایت ArchDaily Drift San Jose / Self Designed است.