Top
طراحی ویلا

طراحی ویلایِ ساحلی | کازاباهیـا در میامی

طراحی ویلا ساحلی

متن زیر توسط معماران پروژه Alejandro Landes ارائه شده است. ویلای Bahia، یک خلوتگاه گرمسیری است که در قلب Miami قرار گرفته است. در طراحی این ویلا با در نظر داشتن رفاه ساکنین بستری مناسب برای زندگی فراهم کرده ایم. طراحی ویلا به عنوان پناهگاهی که اتصال بین عناصر را در زندگی روزمره ایجاد می کند. در طراحی این ویلای لوکس اصلی که به آن تکیه کردیم، طراحی بر پایه ی “سادگی” است، رعایت این اصل موجب شد ویلای Bahia از زیبایی باشکوهی برخوردار شود.

طراحی ویلای ساحلی
طراحی معماری ویلای مدرن - پرسپکتیو خارجی

ارتباط با طبیعت

همزیستی طبیعت با معماری، در این ویلای مدرن با شناور بودن آب در اطراف ویلا و سرسبزی فوق العاده زیبای محیط آن حاصل شد. مرز بین فضای داخلی و خارجی کاملاً محو شده بود، این امر در طراحی ویلا موجب شد، ارتباط بین طبیعت و ساکنین ویلا حتی در کوچکترین فعالیت های روزمره تقویت شود. طراحی ویلا به گونه ای است که حس دعوت شوندگی در مخاطب ایجاد می کند. فضاهای نشیمن منظره ی اقیانوس را قاب میکنند

طراحی ویلای استخردار
طراحی ویلا مدرن

طراحی معماری ویلا

در طراحی ویلا، با طراحی بالکن های طولانی در دور تا دور ویلا باعث افزایش ارتباط هر اتاق با فضای بیرون شدیم به طوری که هر فضا مکان دنجی بود که رو به آسمان باز می در زیر قسمت کنسول شده ی ساختمان، حیاطی به وجود آوردیم که در بعدازظهرها، فضای دلچسبی برای استراحت بود و سطحی در پشت بام طراحی کردیم که در غروب آفتاب جایی برای نشستن و اندیشیدن به لحظه ها و غرق شدن در خیال و رویا بود، با به کارگیری خلاقیت در طراحی، فضاهای دنج و لذت بخشی در ویلا به وجود آوردیم.

طراحی داخلی ویلا مدرن
طراحی داخلی اداری مدرن
طراحی داخلی ویلا
طراحی داخلی واحد اداری

طراحی نمای ویلا

در طراحی ویلای Bahia، با استفاده از متریال های خاص، سبب ماندگاری و دوام ویلا شدیم. بتن اکسپوز کار شده در قاب بیرونی موجب ایجاد حس استحکام شده و تلفیق آن با عناصر دیگر، روشنایی و برازندگی خاصی در ویلا به وجود آورده است. طراحی ویلای مدرنی که جایی برای برقراری ارتباط بین شهر و زندگی معاصر، با آداب و تشریفات سنّتی و باستانی است، هدف ما بود. زیبایی چشمگیر ویلا نتیجه ی ایجاد تعادل بین زندگی سبک معاصر و سنتی است.

طراحی معماری ویلای مدرن
طراحی محوطه استخر ویلا

ارزیابی دقیق جزئیات، ارتفاع، عمق، نورپردازی و استفاده از متریال های طبیعی در طراحی ویلا نشان دهنده ی زیبایی شناسی به کار رفته در طراحی و داشتن یک سناریوی پیشرفته است. هر سنگ از این ویلا، حاکی داستانی است، هر جزء منحصراً برای این ویلا ساخته و هر قطعه چوب اختصاصاً برای این ویلا بریده و طراحی شده است.تنها چیزهایی که به درستی ساخته شده باشند را میتوان عیان و درون آنهارا آشکار کرد، یعنی درست، کاری که ما در طراحی ویلای Bahia انجام دادیم. طراحی ویلا به گونه ای که بازگو کننده ی مهارت، انسجام، زیبایی و دقت معماران پروژه است و نتیجه ی آن را عمیقاً در طراحی ویلا احساس میکنیم.

این روایت ترجمه ای از سایت ArchDaily | Casa Bahia است.

طراحی ویلا لوکس