Top
برند فارست مبل

معرفی برندها | برند مبلمان فارست

مبلمان خانگی

تاریخچه برند مبلمان فارست

برند فارست مبل با نام گروه صنعتی افتخاری در سال 1376 در زمینه ی تولید محصولات و ارائه ی مبلمان چوبی فعالیت خود را آغاز کرده سپس با همکاری کادر مجرب و متهد، کارشناسی، مطالعه و پژوهش در زمینه های مربوط به طراحی و تولید محصولات در سال 1382 با نام تجاری فارست به عرضه ی محصولات خود همگام با بازار جهانی و پیشرفت های روز دنیا پرداخته است. “نام فارست به پاس قدردانی از جنگل این موهبت الهی برگزیده شدتا به یاد داشته باشیم که نبود جنگل یعنی پایان صنعت چوب و برهم خوردن موازنه واکو سیستم حیات. امید است انتخاب این نام قدمی باشد هرچند کوچک در راه قدر دانی از این موهبت الهی تا آنگونه باشیم که برازنده نام جنگل است “

خط مشی و اهداف برند

خلاقیت و نواوری، ظرافت و دقت در تولید محصولات، سرعت در خدمات دهی به مشتریان و توجه به حفظ و ارتقا کیفیت در راستای جلب رضایت مشتریان از اهداف برند فارست مبل می باشد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات مبلمان فارست  میتونید به لینک زیر مراجعه کنید.

فارست مبل 

ویژگی محصولات برند فارست مبل

  • خلاقیت و زیبایی
  • طرح های متفاوت و متنوع
  • تنوع در انتخاب رنگ پارچه و چوب
  • ساختار مستحکم بدنه
  • محصول راحت ظریف و باکیفیت
  • طول عمر و ماندگاری محصول
  • توجه به ارگونومی استحکام و مقاومت اتصالات
  • و…

محصولات برند مبلمان فارست

محصولات متنوع در اشکال ساده و توجه به جزئیات در رنگ های متفاوت  / زیبایی و راحتی / استفاده از چوب در قاب مبل و صندلی ها گرمی را در طراحی داخلی شما به ارمغان می آورد. خرید مبلمان راحت و باکیفیت تضمین کننده ی راحتی و آسایش خاطر مشتری خواهد بود. محصولات برند فارست مبل مطابق با سلائق مختلف و در سبک های مختلف طراحی و تولید شده اند. چنانچه دارای فضایی کوچک هستید این برند مبلمان هایی را مناسب دکوراسیون فضاهایی کوچک، دنج و خودمانی طراحی کرده است همچنین برند فارست مبل دارای محصولات مجلل متناسب با فضاهای بزرگ و رسمی تر می باشد. اگر طرفدار سبک مدرن یا کلاسیک هستید با انتخاب مبلمان برند فارست مبل در سبک های مدرن و کلاسیک می صاحب فضایی شیک، مجلل و باشکوه خواهید شد. محصولات برند مبلمان فارست مبل، تجربه ی متفاوتی از سبک گذشته با طراحی خلاقانه در اکنون برای امروز و آینده ی طراحی داخلی ویلا، خانه، هتل، کافه و رستوران شما می باشد. جالب است بدانید یکی از پروژه های مبلمان شده با محصولات برند مبلمان فارست مبل، کتابخانه، کافه و رستوران پروژه ی بازار بزرگ ایران مال می باشد.

دسته بندی محصولات

برند فارست مبل محصولات خود در دسته بندی های زیر ارائه می دهد: انواع مبلمان، میز غذاخوری، صندلی، میز جلومبلی، میز تلویزیون، میز کنسول، سرویس خواب، محصولات کودک (تخت نوزاد، گهواره، تخت کودک و نوجوان، کمد، دراور، میز تحریر و کتابخانه)، اکسسوری(ظروف چوبی، استند لب تاپ، آینه، پاف، شلف، ظروف چوبی، کوسن و…)، روشنایی(آباژور، لوستر، دیوارکوب).

مجموعه ی لــــبه در انتخاب مبلمان بر اساس سبک طراحی داخلی فضای شما به شما کارفرمایان مشاوره می دهد و در صورت نیاز ، مبلمان لازم را در طراحی فضای مورد نیاز شما، از برند های معتبر ساختمانی خریداری می کند.