Top
برند آفر

معرفی برند ها | برند مبلمان آفر

طراحی ویلای لوکس

تاریخچه ی برند مبلمان آفر

گروه تولیدی آرش صنعت در سال 1376 توسط جناب آقای جهانبخش جهانتاب با بیست سال سابقه و تجربه در زمینه ی تولید در صنعت مبلمان تاسیس شده و فعالیت خود را در صنعت مبلمان آغاز کرد. این مجموعه پس از کسب موفقیت‌های فراوان در زمینه تولید و عرضه محصولات در سال 1390 اقدام به تاسیس دومین برند خود تحت عنوان “آفر” جهت تولید مبلمان خانگی، میز و صندلی مدرن نمود. هم اکنون مدیریت مجموعه مبلمان اداری و منزل آفر در اختیار آقای علی جهانتاب می باشد.

برند آفر با رعایت اصول استاندارد در تولید و مشتری مداری و همچنین پشتیبانی تولیدات، موفق به جلب رضایت و اعتماد مصرف کنندگان شده و تبدیل به برندی ماندگار در ذهن مشتریان شده است.

محصولات برند آفر

محصولات برند آفر شامل انواع مبلمان منزل و اداری (ست مبلمان، مبلمان تک، مبلمان ال، مبل تخت خواب شو و…)، انواع میز (ناهارخوری، جلومبلی، عسلی و پذیرایی)، انواع صندلی (صندلی چوبی و فلزی، صندلی اپن و…)، چهارپایه و… می شود. مبلمان آفر دارای ظاهری خاص و طراحی ویژه بوده همچنین ابعاد مناسب محصولات و سبکی آن ها موجب سهولت در جابجایی و در نتیجه موجب رضایت مشتریان بوده است.

تمامی محصولات شرکت آفر به مدت سه سال دارای ضمانت و گارانتی می باشند. برای آشنایی بیشتر با محصولات این برند میتونید به لینک زیر مراجعه کنید.

مبلمان آفر | MobleOfer

کیفیت کالا و مشتری مداری

تولیدات برند مبلمان آفر علاوه بر زیبایی و ظرافت، راحتی و استحکام خوبی دارند. این مطلب مورد تائید بسیاری از مصرف کنندگانی است که محصولات این برند را خریداری و استفاده کرده‌اند. اگر طرفدار طراحی های متفاوت هستید مبلمان باکیفیت، کاربردی و دل نشین برند آفر با طراحی خاص و منحصر به فرد خود می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

مجموعه ی لــــبه در انتخاب مبلمان بر اساس سبک طراحی داخلی فضای شما به شما کارفرمایان مشاوره می دهد و در صورت نیاز ، مبلمان لازم را در طراحی فضای مورد نیاز شما، از برند های معتبر ساختمانی خریداری می کند.