Top
Image Alt

معرفی برند ها | برند مبلمان لیو

طراحی استخر ویلا

مبلمان لیو

مبلمان از جمله وسایلی ست که در طول روز مدت زیادی از آنها استفاده می کنیم، بدون شک انتخاب مبلمان مناسب و راحت از اهمیت بسیاری برخوردار است. بسیار مهم است که محصول علاوه بر زیبایی، راحتی و آسایش شما را فراهم کند. استفاده از محصول استاندارد، راحت با ظاهری دلنشین موجب ارتقاء کیفیت زندگى کارى شما خواهد شد. برند لیو با ارائه ی مبلمانی راحت و متفاوت ، گوشه ای دنج در محل کار و منازل شما فراهم می سازد.

محصولات برند لیو

برند مبلمان لیو با نگاهی متفاوت و حرفه ای به تولید محصولات مطابق با آخرین استانداردهای جهانی و بروزترین روش های اجرایی ، رویای ذهنی شما را از محصولی ایده آل و باکیفیت، با طراحی خاص تبدیل به واقعیت کرده است. محصولات برند لیو شامل انواع صندلی اداری مدیریتی معاونتی ، صندلی اداری کارمندی کارشناسی، کنفرانسی، انتظار، اپراتوری، مبل اداری، جلو مبلی اداری، رستورانی، چهار پایه و کازوی می باشد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این برند لیو میتونید به لینک زیر مراجعه کنید.

مبلمان لیو | Live

برخی ویژگی های متمایز کننده ی محصولات برند لیو :

  • طراحی جذاب و متفاوت
  • رنگ بندی متنوع
  • طراحی نو و خلاق
  • طراحی ارگونومیک
  • زیبایی محصول
  • قابلیت انتخاب روکش از انواع چرم و پارچه

طراحی نو و خلاق با درنظر گرفتن اصول زیبایی شناسی و توجه به قوانین علم ارگونومیک در تولید محصولات خط مشی برند لیو از ابتدای فعالیت تاکنون بوده است. برخی از مبلمان های مدرن برند لیو دارای انعطاف پذیری در کاربری است به طوری که قابلیت استفاده همزمان در کاربری اداری و خانگی را دارا می باشد. کیفیت و طول عمر روکش های مبلمان برند لیو تضمینی ست زیرا مورد انواع تست و آزمایش قرار گرفته اند.

همگام با تازه های تولید در جهان

برخی از محصولات برند لیو از نظر طراحی ارگونومی و منطبق با انحنای ستون فقرات و همچنین استفاده از پارچه ی مش (به جهت ضد تعریق بودن و امکان گردش هوا ) مشابه محصولات برند های برجسته ی خارجی می باشد برای مثال صندلی کارشناسی لیو – I81gsu ، بسیار مشابه به صندلی اداری Cosm از برند مشهور و برجسته هرمان میلر  می باشد که به علت طراحی ارگونومیک، راحتی محصول به قدری ست که نیازی به تنظیم آن پیدا نخواهید کرد. شیب نشیمن صندلی به صورت خودکار تنظیم می شود، همچنین صندلی های اداری Cosm با قابلیت تنفس از تعرق جلوگیری می کند. بخش تکیه گاه و نشیمن صندلی با فاصله ای از یکدیگر طراحی شده تا محصول بتواند مطابق با بدن و ستون فقرات هر شخص راحتی و حفاظت او را تامین کند.

مجموعه ی لــــبه در انتخاب مبلمان بر اساس سبک طراحی داخلی فضای شما به شما کارفرمایان مشاوره می دهد و در صورت نیاز ، مبلمان لازم را در طراحی فضای مورد نیاز شما، از برند های معتبر ساختمانی خریداری می کند.