Top
طراحی ویلا

معرفی برند ها | برند مبلمان نظری

تاریخچه برند مبلمان نظری

شروع کار گروه صنعتی نظری از سال 1338 با تلاش جناب آقای فریدون نظری منش و با تولید محصولاتی از قبیل گهواره و تخت خواب های فلزی همراه بود، سپس با گذشت حدود یک دهه از شروع تولید محصولات ذکر شده با توجه به نیاز مشتریان و تقاضای بازار به تولید و خرید مبلمان نظری به توسعه ی محصولاتی چون انواع صندلی پرداخت. گروه صنعتی نظری با بیش از 60 سال سابقه در تولید محصولات متنوع و باکیفیت، نوآوری و طراحی ظریف و هنرمندانه موفق به کسب جوایز، تقدیر نامه های محصول برتر و دریافت استاندارد های بین اللملی گشته و بیش از 30 سال است که پا به عرصه ی جهانی گذاشته و محصولات تولیدی خود را به بازار جهانی صادر می کند.

خط مشی و اهداف برند

  • ارتقا کیفیت محصولات و خدمات
  • حفظ و ارتقا موقعیت رقابتی
  • افزایش رضایت مشتریان
  • توسعه صادرات به بازار جهانی
  • توسعه و سودآوری پایدار
  • پایبندی به استانداردها

به گفته ی برند مبلمان نظری :”هدف ما تولید و توسعه محصولات جدید و جذاب براساس ترندها و سلیقه و نیاز بازار ایران همراستا با بازارهای جهانی است.”

برای آشنایی بیشتر با محصولات مبلمان گروه صنعتی نظری میتونید به لینک زیر مراجعه کنید.

مبـــلمان نظری

ویژگی های محصولات برند نظری

  • طراحى هوشمندانه و خاص
  • ترکیب رنگهای مختلف و متنوع پارچه ها
  • طراحی ظریف و هنرمندانه
  • ایجاد محیطی دلنشین، راحت و جذاب
  • هماهنگ با انواع دکوراسیون
  • در طراحی محصولات برند مبلمان نظری جزئیات اهمیت بسیاری دارد.

محصولات برند مبلمان نظری

طیف وسیع و تنوع محصولات برند نظری موجب شده مبلمان این برند مطابق با هر سلیقه ای محصول داشته و برآورده کننده ی نیاز سلایق مختلف باشد. چنانکه علاقه مند به سبک مدرن، مینیمال و محصولات ساده و خاص هستید و یا اهل طراحی‌داخلی متفاوت و آوانگارد بوده و می‌خواهید فضایی خانه یا فضای اداری شیک و متفاوتی داشته باشید محصولات برند مبلمان نظری پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. با چیدمان مدل های مختلف مبلمان برند نظری با رنگ های مورد نیاز فضای خود می توانید فضای داخلی خود را براساس سلیقه با رنگ های دلخواه خود سفارش داده و دکوراسیون کنید.

مبلمان اداری برند نظری

همانطور که در انتخاب و خرید مبلمان خانگی راحتی و زیبایی دو فاکتور مهم محسوب می شود در خرید مبلمان اداری و اتاق جلسات، ظاهر شیک و رسمی مبلمان بیشتر حائز اهمیت است. برند مبلمان نظری در طراحی مبلمان به نکات مذکور توجه ویژه دارد همچنین رعایت اصول علم ارگونومی در طراحی صندلی ها به خصوص صندلی های اداری یکی از اصلی ترین استاندارد های طراحی در برند مبلمان نظری می باشد.

دسته بندی محصولات برند مبلمان نظری

برند مبلمان نظری در صنعت مبلمان با تولید مبلمان اداری، مبلمان خانگی، مبلمان آموزشی، مبلمان رستوران، مبلمان فضای باز، نیمکت انتظار، مبلمان استودیومی و اکسسوری و… فعالیت می کند.

مبلمان گروه صنعتی نظری در کاربری اداری شامل میز اداری، صندلی مدیریتی، صندلی کارشناسی، صندلی اپراتوری، صندلی کنفرانسی، صندلی انتظار، در کاربری خانگی شامل انواع مبلمان خانگی، صندلی ناهارخوری، در کاربری آموزشی شامل انواع صندلی آموزشی، میز آموزشی، نیمکت آموزشی، در کاربری رستورانی شامل انواع مبلمان رستورانی، میز رستورانی، صندلی کانتر، صندلی معمولی، در کاربری فضای باز شامل انواع مبل، میز، صندلی فضای باز و در کاربری استادیوم شامل صندلی استادیومی می باشد.

محصولات برند مبـــلمان نظری، دارای 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

پروژه ها

در ادامه تعدادی از پروژه هایی را معرفی می کنیم که با خرید مبلمان نظری با استفاده از مدل های مختلف طراحی شده اند. جالب است بدانید در استادیوم آزادی و تعدادی از استادیوم های دیگر در سراسر کشور، از صندلی های برند مبلمان نظری نصب شده است.

دفتر لوتوس

اتاق انتظار مهمانان VIP  که به صورت اختصاصی و سفارشی برای گروه معماری لوتوس طراحی شده است.

رستوران دلخوشیان

رستوران حورا

فودکورت اپال

کافه تی آرت

مجموعه ی لــــبه در انتخاب مبلمان بر اساس سبک طراحی داخلی فضای شما به شما کارفرمایان مشاوره می دهد و در صورت نیاز ، مبلمان لازم را در طراحی فضای مورد نیاز شما، از برند های معتبر ساختمانی خریداری می کند.