Top
مبلمان هرمان میلر

هرمان میلر، صندلی اداری کازم | پروداکت دیزاین

صندلی اداری هرمان میلر | پروسه ی تولید محصول

“در این مقاله به معرفی یکی از محصولات برند مشهور هرمان میلر، تیم طراحی آن و پروسه ی دیزاین محصول می پردازیم.”

صندلی اداری کازم: صندلی اداری کازم در رنگ های مختلف موجود می باشد، رنگ هر صندلی به صورت یک دست با یک رنگ (تک رنگ) اجرا شده تا محصول به شکلی تندیس وار با طراحی ای یکپارچه ظاهر شود. طراحان این صندلی اداری به همکاری تیم متریال برند هرمان میلر توانستند این محصول را در  رنگ های قرمز شنی، آبی یخی و  خاکستری تیره تولید کنند.

“برای مشاهده ی فیلم معرفی این محصول می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.”

فیلم معرفی صندلی اداری کازم از برند هرمان میلر

“برای مشاهده ی پروژه ی بازسازی اداری این مجموعه به “بازسازی دفتر اداری میرعماد  | طراحی داخلی دفتر اداری بهشتی مراجعه کنید.”

برند هرمان میلر | ویژگی های محصول

به علت طراحی ارگونومیک، هنگامی که روی این محصول بنشینید فراموش خواهید کرد که روی صندلی نشسته اید و راحتی محصول به قدری ست که نیازی به تنظیم آن پیدا نخواهید کرد. شیب نشیمن صندلی به صورت خودکار تنظیم می شود، دسته ی آن بزرگ طراحی شده تا هنگام خستگی محلی برای استراحت آرنج ها باشد و فریم صندلی از استحکام و انعطاف بالایی برخوردار است تا فرد بتواند به راحتی در صندلی تکان خورده و جا به جا شود، همچنین صندلی های اداری کازم با قابلیت تنفس از تعرق جلوگیری می کند. بخش تکیه گاه و نشیمن صندلی با فاصله ای از یکدیگر طراحی شده تا محصول بتواند مطابق با بدن و ستون فقرات هر شخص راحتی و حفاظت او را تامین کند.

طراحی ارگونومیک این محصول به قدری مهندسی شده و پیچیده است که به سرعت با بدن هر شخص تنظیم می شود. برای آن که بیشتر درباره ی طراحی ارگونومیک بدانید می توانید از لینک زیر استفاده کنید.”

طراحی ارگونومیک | Ergonomic Design

برند هرمان میلر | طراحان پیشینه و خط مشی

خانم carola zwick  و اقایBurkhard Schmitz  با تیمی شش نفره کار در استودیوی خود را در سال 1992 دربرلین آغاز کردند. هدف آنها از راه اندازی این استودیو، کار آزاد و طراحی محصولات مورد علاقه ی خود بود، شعار آن ها از ابتدای کار”کار بدون رئیس و بدون عنوان” بود. طراحان استودیو 7.5 که تا حدی با انسان شناسی آشنا هستند معتقدند پیچیدگی طراحی محصولات نیازمند همکاری و آزمایش مکرر ایده هاست تا بتواند ظریف ترین و دقیق ترین پاسخ برای نیاز انسان امروز باشد. notes Roland، یکی از اعضای تیم 7.5 درباره ی روند کار استودیو چنین می گوید:” طراحی کامپیوتری به شما احساس، لمس و بو نمی بخشد به همین جهت ایده ها باید به صورت مدلی در مقیاس حقیقی خود اجرا شوند.”

“برای آشنایی بیشتر با فعالیت های استودیو 7.5 می توانید از سایت آن ها در لینک آبی زیر دیدن کنید.”

استودیو 7.5 | Studio 7.5 

معرفی برند هرمان میلر

برند هرمان میلر بیش از 110 سال است که به طراحی و تولید صندلی هایی کاربردی خانگی و اداری مشغول است و در بیش از صد کشور دارای فروشنده و مشتری می باشد. این برند مشهور و برجسته از ابتدای فعالیت خود تا به امروز با طراحی منحصر به فرد و کیفیت فوق العاده ی محصولات خود اهمیت و ارزش بسیاری برای سلامتی و رفاه کارکنان، مشتریان و محیط خود قائل بوده است.

“پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با دیگر محصولات برند هرمان میلر از طریق سایت این برند روی لینک آبی زیر کلیک کنید.”

برند هرمان میلر

مجموعه ی لــــبه در انتخاب مبلمان بر اساس سبک طراحی داخلی فضای شما به شما کارفرمایان مشاوره می دهد و در صورت نیاز، مبلمان لازم را در طراحی فضای مورد نیاز شما، از برند های معتبر ساختمانی خریداری می کند.”

Sorry, the comment form is closed at this time.