Top
مراحل طراحی ویلا

ویلای مینیمال گروس فلاز

مراحل طراحی ویلا

متن زیر توسط معماران پرژه One d+b Miami ارائه شده است. این پروژه، بازسازی ویلایی مدرن است که در بستر ساحل دریا قرار گرفته است. ویلا از یک سو به دریا و از سوی دیگر به شهر دسترسی دارد. زمین ویلای بازسازی شده در قسمت شمالی خلیج کوچک Biscayne واقع شده است. ویلا از یک سو به دریا و از سوی دیگر به شهر دسترسی دارد. سازماندهی برنامه بازسازی این ویلا با استفاده از سیستم انرژی خورشیدی غیر فعال و با در نظر گرفتن محدودیت های سایت و بودجه ی موجود برای بازسازی ویلا انجام شد.

ویلای یک طبقه ی Gross-Flasz با پرسپکتیو های خاص، با هدف ایجاد دید حداکثری به دریا و با توجه به سبک مینیمال بازسازی شده است.

طراحی اداری-پرسپکتیو خارجی

ویلا از یک سو به دریا و از سوی دیگر به شهر دسترسی دارد. سازماندهی برنامه بازسازی این ویلا با استفاده از سیستم انرژی خورشیدی غیر فعال و با در نظر گرفتن محدودیت های سایت و بودجه ی موجود برای بازسازی ویلا انجام شد.

هدف طراحی

 بازسازی طوری صورت گرفت که فضاهای ویلا، که از ترکیب چند مکعب طراحی شده بودند، در پلان و مقطع به شکل یکپارچه ای در کنار هم قرار گرفتند و تمامی فضاها، زنجیروار به هم متصل شده، در عین حال فضاهای جمعی و خصوصی از هم جدا و تفکیک شده بودند.

این روایت ترجمه ای از سایت ArchDaily |JOLAB office Building  است.